Pandemie, stare de urgenta, stare de alerta – au devenit cuvinte curente in vocabularul nostru si de business. O situatie pe care nu o concepeam acum cateva luni, pentru care niciun business nu a fost pregatit. Incepem sa ne obisnuim sa traim cu aceste cuvinte, DAR cum repornim businessul, astfel incat sa trecem de la starea de supravietuire la cea de crestere?
- Cum a schimbat lumea Covid19?
- Ce astepta clientii mei de la mine? Cum pot atrage clienti noi pentru businessul meu?
- Ce rol joaca brandul in aceasta perioada si cat este de important?
- Ce strategie de branding si comunicare adopt in aceasta perioada incerta?
- Ce sa NU fac astfel incat sa imi afecteze businessul si brandul?
Esti antreprenor sau general manager, marketing/ communication manager/brand manager/sales manager al unei companii si intrebarile de mai sus sunt unele carora incerci sa le gasesti raspunsuri?
Participa la seminarul online unde discutam despre cum repornim motoarele in business:
Brand strategy in starea de noua normalitate – cum evoluam de la supravietuire la crestere?
De ce sa particip la acest seminar ?
- Am informatii despre noile macro-trenduri privind mediul de business
- Inteleg noul comportament al clientilor si factorii care ii influenteaza in procesul de cumparare
- Sunt mai bine “echipat” pentru a lua cele mai bune decizii despre cum investim in actiunile de marketing si comunicare
- Transform brandul intr-un levier puternic pentru a atrage clientii
- Am o perspectiva mai clara despre cum pot creste businessul si brandul, in pofida contextului incert
Subiecte abordate :
- Noul context social, macro – trenduri
- Noul tip de consum mass media si noua maniera de a cumpara bunuri
- Asteptarile pe care clientii le au de la branduri in aceasta perioada
- Benchmark – cum au reactionat cateva dintre marile branduri in criza
- Scenarii post-stare de urgenta:
- Cum gestionam activitatile de marketing si branding sub starea de alerta? Cum le vorbim clientilor nostri actuali si viitori? Do’s and Dont’s
- Este brandul tau pregatit daca se revine la starea de urgenta? – worst case scenario
- Este businessul si implicit brandul tau pregatit sa reporneasca in forta? – best scenario
Speaker
Alina Maria Papa, International Executive
Sunt intotdeauna interesata sa vad posibilitatile dincolo de ceea ce este cunoscut, acceptat sau evident.
20+ years experienta in Marketing si Brand Communication la nivel global, international si national, pe toate aspectele legate de strategie, tactici, managementul echipei si bugetelor
Pozitia actuala: Head of Brands and Marketing for B2B and Mobility Solutions Bridgestone EMIA (Europe, Middle East, India, Africa) – Brussels
– Roluri anterioare: Brands Strategy Manager – Michelin Group (France), Social Media Manager Michelin Group
Sesiune Intrebari si raspunsuri
Participarea la discutii va fi organizata pe platforma Zoom. Link inregistrare:
Jun 30, 2020 06:30 PM Bucharest
https://zoom.us/meeting/register/tJAscOmrqTwrHtNZJcWmsTDaEfbbOpHFzmqw
Dupa inregistrare, veti primi un email de confirmare a participarii.