Pandemie, stare de urgenta, stare de alerta – au devenit cuvinte curente in vocabularul nostru si de business. O situatie pe care nu o concepeam acum cateva luni, pentru care niciun business nu a fost pregatit. Incepem sa ne obisnuim sa traim cu aceste cuvinte, DAR cum repornim businessul, astfel incat sa trecem de la starea de supravietuire la cea de crestere?

 

  • Cum a schimbat lumea Covid19?
  • Ce astepta clientii mei de la mine? Cum pot atrage clienti noi pentru businessul meu?
  • Ce rol joaca brandul in aceasta perioada si cat este de important?
  • Ce strategie de branding si comunicare adopt in aceasta perioada incerta?
  • Ce sa NU fac astfel incat sa imi afecteze businessul si brandul?

 

Esti antreprenor sau general manager, marketing/ communication manager/brand manager/sales manager al unei companii si intrebarile de mai sus sunt unele carora incerci sa le gasesti raspunsuri?

Participa la seminarul online unde discutam despre cum repornim motoarele in business:

 

Brand strategy in starea de noua normalitate – cum evoluam de la supravietuire la crestere?

 

De ce sa particip la acest seminar ?

  • Am informatii despre noile macro-trenduri privind mediul de business
  • Inteleg noul comportament al clientilor si factorii care ii influenteaza in procesul de cumparare
  • Sunt mai bine “echipat” pentru a lua cele mai bune decizii despre cum investim in actiunile de marketing si comunicare
  • Transform brandul intr-un levier puternic pentru a atrage clientii
  • Am o perspectiva mai clara despre cum pot creste businessul si brandul, in pofida contextului incert

 

Subiecte abordate :

  • Noul context social, macro – trenduri
  • Noul tip de consum mass media si noua maniera de a cumpara bunuri
  • Asteptarile pe care clientii le au de la branduri in aceasta perioada
  • Benchmark – cum au reactionat cateva dintre marile branduri in criza
  • Scenarii post-stare de urgenta:
    • Cum gestionam activitatile de marketing si branding sub starea de alerta? Cum le vorbim clientilor nostri actuali si viitori? Do’s and Dont’s
    • Este brandul tau pregatit daca se revine la starea de urgenta? – worst case scenario
    • Este businessul si implicit brandul tau pregatit sa reporneasca in forta? – best scenario

Speaker

Alina Maria Papa, International Executive

Sunt intotdeauna interesata sa vad posibilitatile dincolo de ceea ce este cunoscut, acceptat sau evident.

20+ years experienta in Marketing si Brand Communication la nivel global, international si national, pe toate aspectele legate de strategie, tactici, managementul echipei si bugetelor

Pozitia actuala: Head of Brands and Marketing for B2B and Mobility Solutions Bridgestone EMIA (Europe, Middle East, India, Africa) – Brussels

– Roluri anterioare: Brands Strategy Manager – Michelin Group (France), Social Media Manager Michelin Group

Sesiune Intrebari si raspunsuri

Participarea la discutii va fi organizata pe platforma Zoom. Link inregistrare:

Jun 30, 2020 06:30 PM Bucharest

https://zoom.us/meeting/register/tJAscOmrqTwrHtNZJcWmsTDaEfbbOpHFzmqw

Dupa inregistrare, veti primi un email de confirmare a participarii.