Esti antreprenor sau general manager, marketing/ communication manager/brand manager/sales manager al unei companii si cauti acele parghii care te ajuta sa devii un business solid pe termen lung si chiar sa cresti in contextul actual extrem de dificil? Te-ai intrebat ce au in comun branduri precum Amazon, Dacia sau Coca-Cola? Sau daca exista un punct comun al start-up-urilor care au succes? Invata mai multe din experientele locale si internationale, de la branduri renumite si start-up-uri despre cum Brandul creeaza business.
Obiective:
- Integrarea Brandului ca factor determinant atunci cand construim strategia de business si in toate aspectele operationale ale business-lui
- Dobandirea unei perspective mai clare despre cum pot creste businessul si brandul, in pofida contextului incert
- Invatarea prin studii de caz si experiente practice
Bazata pe studii de caz privind performanta unor branduri mai mari sau mai mici, locale sau internationale si aducand informatii practice despre efectele pandemiei Covid19 asupra consumatorului, aceasta serie de workshopuri priveste business-ul prin lentilele Brandului, ca factor cheie in toate aspectele operationale ale afacerii tale.
Brand Consultant Alina Papa
Alina Papa are peste 20 ani experienta in marketing si comunicare de brand, la nivel global, international si national, pe toate aspectele legate de strategie, tactici, managementul echipei si bugetelor, in segmentele B2C si B2B. Alina este din luna iunie 2019 Head of Marketing for B2B and Digital Solutions la Bridgestone EMIA in Bruxelles de unde coordoneaza activitatile de Brand si Marketing pentru Europa, Middle East, Africa si India.
Anterior acestei perioade, Alina a lucrat in sediul global al companiei Michelin, in Franta, unde a coordonat la nivel global activitatile de Social Media si strategia de Brand.
Pana in anul 2013, Alina a detinut pozitii de management in industria bancara, in publicitate si in industria auto (anvelope) in Romania.
Data start 15 octombrie
Format curs 3 sesiuni online (saptamanal)
Participation fee: 75 euro/sesiune
Interactiv, bazat pe experienta practica si pe analiza si proiectie, aceasta serie de workshopuri te va ajuta la dezvoltarea unor abilitati de business management ce fac diferenta, mai ales in contextul actual:
- Leadership
- Adaptare
- Empatie cu clientul, mai necesara decat oricand in aceasta perioada
- Integrare a tuturor aspectelor operationale ale business-ului
- Capacitatea de avea o viziune completa a situatiei si a intelege intregul context, privit prin lentilele Brandului
More information about registration at [email protected]